Gemakkelijk en snel: Ontdek onze verzendmogelijkheden

Bij TrueBase streven wij ernaar om het bestel- en verzendproces zo soepel en gemakkelijk mogelijk te maken. Wanneer je een bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat deze zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. Wij werken samen met PostNL en UPS om ervoor te zorgen dat we de best mogelijke opties kunnen aanbieden voor zowel binnen- als buitenlandse zendingen.

Daarnaast zijn er verschillende verzendopties mogelijk, zodat jij kunt kiezen wat het beste bij jouw behoeften past. Zo bieden we bijvoorbeeld standaard verzending aan met PostNL maar hebben wij nu ook de keus om je bestelling af te halen op een PostNLServicepunt. Zo hoef je niet thuis te zijn om jouw pakket in ontvangst te nemen.

Hieronder de verschillende verzendopties:

  • PostNL Servicepunt - Selecteer een afhaalpunt bij jou in de buurt om het pakket de volgende dag op te kunnen halen.
  • PostNL Pakketservice - PostNL biedt het pakket aan op het gewenste afleveradres (ma t/m zat), mocht je niet thuis zijn dan wordt het pakket de volgende dag aangeboden bij een afhaalpunt.
  • UPS Pakketservice - UPS biedt het pakket aan op het gewenste afleveradres (ma t/m vrij), mocht je niet thuis zijn dan ontvang je van UPS een email om een vervolgafspraak in te plannen.
De voortgang van je bestelling houden wij in de gaten voor jou door middel van e-mailupdates. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer, zodat jij je pakket kunt volgen terwijl het onderweg is.

Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling af te halen bij onze afhaalbalie (ma t/m vrij). Na ontvangst van jouw bestelling gaan we er direct mee aan de slag en ontvang je van ons een bericht zodra je bestelling kan worden afgehaald.

Als je vragen hebt over je bestelling of verzending, staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je te helpen. We zijn bereikbaar via e-mail, telefoon of live chat en we streven ernaar om al je vragen snel en efficiënt te beantwoorden.